ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОРИ ОТ РАЗСТОЯНИЕ ЗА ПОКУПКО-ПРОДАЖБА НА ЕЛЕКТРОУРЕДИ MIELE ЧРЕЗ ИНТЕРНЕТ САЙТА www.mielecenter-max.bg

 

www.mielecenter-max.bg е интернет страница за електронна търговия, която представлява търговски център, чийто създател и собственик е дружество Миле Център Макс Груп ЕООД, ЕИК: 202451042, със седалище и адрес на управление: гр. София 1164, район Лозенец, ул. „Кораб планина“ № 36, представлявано от г- н Иван Москов – управител, наричано по-долу за краткост MIELE CENTER MAX.

Сайтът има специализирана насоченост, а именно продажба на домакинска и професионална техника марка „Miele”, както и консумативи и аксесоари за нея през интернет мрежата по индивидуална поръчка на ПОТРЕБИТЕЛЯ. Всички цени, посочени в този сайт, са в български левове с включено ДДС. Цените по потвърдена Поръчка са окончателни и не подлежат на промяна. MIELE CENTER MAX си запазва правото да променя посочените на Сайта цени без предварително предупреждение или съобщение.

Възможни са печатни грешки, разлики в цветовата визуализация на потребителската компютърна конфигурация, както и промяна на дизайна на продуктите. Търговските марки „Miele” са собственост на Miele & Cie. KG. Всички други запазени и/или регистрирани марки или други обекти на интелектуална собственост са притежание на техните собственици. MIELE CENTER MAX е дистрибутор за България на продуктите „Miele”. Съдържанието на този сайт не може да бъде възпроизвеждано, копирано, показвано или по друг начин използвано без предварителното писмено съгласие на MIELE CENTER MAX.

Настоящият документ съдържа Общите условия, съгласно които MIELE CENTER MAX продава домакинска и професионална техника марка „Miele” и предоставя свързани с това Услуги на Потребителите си посредством Сайта. Всеки един Потребител е обвързан от правилата на настоящите Общи условия, за цялото време на действие на договора от разстояние.

 

  1. ДЕФИНИЦИИ

 

  • „Посетител“ е всяко лице, което е заредило интернет страницата на mielecenter-max.bg;
  • Потребител“ е всяко лице, което отговаря на дефиницията на §13 т.1 от Допълнителните разпоредби на Закона за защита на потребителите (ЗЗП) и е направило индивидуална Поръчка до MIELE CENTER MAX за закупуване на Артикул през интернет страницата на mielecenter-max.bg („Сайт”);
  • „Артикул/и“ са предлаганите от MIELE CENTER MAX стоки за закупуване посредством Сайта;
  • „Поръчка“ е индивидуалната заявка на ПОТРЕБИТЕЛЯ за закупуване на избран/и Артикул/и, отправена до MIELE CENTER MAX, при условията, предвидени в настоящия сайт относно начина на доставка и плащане от страна на ПОТРЕБИТЕЛЯ;
  • Услуги“ са всички действия, осъществявани от MIELE CENTER MAX при и/или по повод продажбата, доставката и/или монтажа на Артикулите от Сайта;
  • Наложен платеж“ е услуга, при която стоката се доставя на Потребителя срещу заплащане на определена цена от него;
  • Електронен подпис“ означава данни в електронна форма, които се добавят към други данни в електронна форма или са логически свързани с тях, и които титулярят на електронния подпис използва, за да се подписва;

 

  1. ПРЕДМЕТ НА ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ

 

Настоящите Общи условия регламентират отношенията между MIELE CENTER MAX и ПОТРЕБИТЕЛЯ, които възникват по повод на сключването и изпълнението на договор/и от разстояние за покупко-продажба на електроуреди с марка „Miele”, чрез Сайта. С изпращането на заявка за Поръчка, Потребителят се съгласява с настоящите Общи условия и декларира, че е запознат с тях.

  • СТОКИ, ОБЕКТ НА ПРОДАЖБА

 

Обект на продажба са Артикулите, предлагани на Сайта към момента на изпращане на заявка за покупка от страна на ПОТРЕБИТЕЛЯ. Артикулите, обект на продажба чрез Сайта, са описани по вид и са класифицирани в отделни категории по общи и сходни характеристики. MIELE CENTER MAX не носи отговорност за възможни разлики в цветовете на закупените Артикули, дължащи се на специфики в екраните на компютрите на Потребителите. Заявяването за закупуване на Артикул/Артикули се приема за изразено съгласие от страна на ПОТРЕБИТЕЛЯ относно вида, качеството и основните им характеристики, както и относно свързаното с този избор задължение за плащане.

  1. КАК СЕ ПРАВИ ПОРЪЧКА

MIELE CENTER MAX e един от дистрибуторите на „Miele“ за Република България. За територията на Република България MIELE CENTER MAX предоставя на Потребителите възможността да пазаруват дистанционно - онлайн, както и да се възползват от всички промоции и отстъпки.

Посетителят може да направи Поръчка през интернет страницата на www.mielecenter-max.bg (Сайта), или по телефона.

Поръчка онлайн чрез Сайта може да бъде направена:

  • като гост;
  • след регистрация – след попълване на регистрационен формуляр;

За да направите Вашата поръчка по телефон, моля свържете се с нас на посочените по-долу телефони за продажби:

  • 0887 57 57 87

Разгледайте внимателно продуктите, които предлагаме в няколко отделни категории. Кликвайки върху снимката или описанието на продукта, Вие ще бъдете пренасочени към неговата индивидуална страница. На индивидуалната страница на продукта може да видите пълното описание на уреда, по-голяма снимка, а също така и предложения за други продукти, които може да Ви харесат. Всяка Поръчка се осъществява от заредената индивидуална страница на съответния продукт.

Ако вече сте направили своя избор и желаете да закупите продукт от Сайта, Вие трябва да отидете на индивидуалната страница на желания продукт и да направите своя избор натискайки бутона “*Добавете в количката*”. Така Вашето желание се регистрира в пазарската Ви кошница. По този начин можете да изберете неограничен брой продукти.

За да извършите действителна Поръчка е необходимо да кликнете върху бутон "*Поръчай*", намиращ се във Вашата кошница, която е регистрирала и съдържа броя на желаните от Вас продукти. След това ще преминете последователно през следните шест стъпки за изпращане и финализиране на поръчка:

Стъпка 1: Тук имате избор между двата варианта за поръчка - като гост или чрез регистрация в електранния магазин. Ако изберете да поръчате като гост, продължете с пазаруването. В този случай личните Ви данни ще бъдат съхранявани и обработвани само за целите на изпълнението на конкретната Поръчка, не и за последващи Ваши поръчки.

Можете да изберете да влезете като регистриран потребител, то в този случай Вие трябва да попълните стандартен формуляр за регистрация, който ще се зареди след натискане на бутон „*Регистрация*“. След като попълваните регистрационния формуляр с Вашите лични данни, натискай бутон „*Регистрация*“ Вие ще изпратите Вашия формуляр към MIELE CENTER MAX. На посочената от Вас електронна поща ще получите потвържадения за създадения Ви личен акаунт на интернет страницата на MIELE CENTER MAX. Можете да създадете само един акаунт с Вашите лични данни. Регистрацията на Сайта е напълно безплатна, по избор на Посетителя и не е необходима за разглеждането на Сайта и за използването на функционалностите му. С изпращането на формуляр за регистраця на Сайта, Вие потвърждавате, че сте пълнолетно (имате навършени 18 години) и незапретено (осъзнавате свойството и значението на дейтвията си и можете да ги ръководите). След като получите потвърждение за създаването на Вашия акаунт, Вие можете да влезете в него чрез въвеждане на своята електронна поща и парола в полето „Влезте в профила си“ и като продължите с бутон "*Вход*". След натискането на бутон "*Вход*" Вие ще можете да редактирате своя профил, като промените или допълните данните си за контакт, адрес, адрес за доставка, да се абонирате за нашия Бюлетин, както и да видите направените от Вас поръчки.

Стъпка 2: Ако сте влязал като гост, на тази стъпка ще трябва да въведете Вашите лични данни – име и фамилия, адрес за доставка, телефон за контакт и електронна поща. Ако сте влезли като регистриран потребител, изберете адрес за изпращане на Поръчката. Можете да изберете вече съществуващ адрес или да създадете нов от адресната Ви книга, ако сте влезли като регистриран потребител.

Стъпка 3: На тази стъпка избирате адрес за доставка. Можете да изберете вече съществуващ адрес или да създадете нов от адресната Ви книга, ако сте влезли като регистриран потребител.

Стъпка 4: Минавате през "*Метод на доставка*". Доставката на електроуред “Miele“ е безплатна до адрес на ПОТРЕБИТЕЛЯ във за покупки над определена стойност посочена тук. За всички други случаи ПОТРЕБИТЕЛЯТ заплаща куриерските разходи от София до съответния адрес.  

Стъпка 5: Изберете метод на плащане.

Стъпка 6: Преглед на Поръчката Ви, можете да видите избраните от Вас продукти с брой, цена на всеки отделен продукт и обща цена за цялата Поръчка. Ако сте забравили да добавите нещо, което сте искали да поръчате или искате да редактирате количество от даден продукт, можете да се върнете обратно в кошницата си, за да направите редакцията. Ако всичко по поръчката Ви удовлетворява, натиснете бутона "*Поръчай*". Моля да вземете под внимание обстоятелството, че натискането на бутона "*Поръчай*" е свързано със задължение за плащане от Ваша страна – след като натиснете бутона "*Поръчай*" Вие се задължавате да изплатите на MIELE CENTER MAX крайната сума, посочена непосредствено над бутона.

*След като натиснете бутон "*Поръчай*", Вашата поръчка автоматично се потвърждава и не е необходимо допълнително потвърждаване от Ваша страна или връзка на наш служител с Вас за потвърждението й. Вие ще получите съобщение на указаната от Вас електронна поща за потвърждение на направената Поръчка. Договорът се счита за сключен, в момента, в който получите потвърждение от MIELE CENTER MAX на посочената от Вас електронна поща. Всички потвърдени поръчки от Потребителите се обработват спрямо указаните по-долу срокове.

При технически проблеми с Вашата заявка или неполучени копия от Ваша поръчка на електронната Ви поща, моля да се свържете с наш служител на тел. 0887 57 57 87.

Срокът на доставка обхваща период до 10 (десет) работни дни, след извършване на плащане.

В случай че поради независещи от него причини, включително но не само: забава на вносителя, спрян от производство модел, акт на държавен орган (вкл. митническата администрация), по причина, свързана с транспорта на уреда от Р. Германия и др. подобни, MIELE CENTER MAX не може да спази предварително обявения срок за доставка, MIELE CENTER MAX следва без неоправдано забавяне да уведоми ПОТРЕБИТЕЛЯ за това. В тези случаи доставката се извършва в допълнителен, разумно определен срок за това, но не по-малко от 15 (петнадесет) работни дни, считано от датата, на която MIELE CENTER MAX е уведомило ПОТРЕБИТЕЛЯ за обективната невъзможност за доставка в предварително уговорения срок. След безрезултатното изтичане на допълнително определения срок ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да развали договора и да претендира възстановяване на платените от него суми.

*Две поръчки направени от един и същ Потребител, направени в един и същи ден, могат да бъдат доставени в рамките на една доставка и ако ПОТРЕБИТЕЛЯТ е отбелязал това в една от Поръчките си в полето „Допълнителен коментар към Вашата поръчка“ или се е свързал на посочените за връзка с MIELE CENTER MAX координати. В случай, че се налага повече от една доставка за дадена Поръчка на Потребител, служител на MIELE CENTER MAX допълнително ще се свърже с ПОТРЕБИТЕЛЯ, за неговото потвърждение.

Срокът за доставка на поръчаните стоки започва да тече от момента на потвърждаване на поръчката чрез изпращане на електронно съобщение за направената поръчка на указания от ПОТРЕБИТЕЛЯ електронен адрес. В случай, че има забавяне в изпълнението на поръчката извън указаните срокове за доставка, можете да направите проверка за статуса на Вашата поръчка на тел. 0889 20 29 85 на цената на един градски разговор.

  1. МЕТОДИ НА ПЛАЩАНЕ

 

ПОТРЕБИТЕЛЯТ може да заплати поръчаните чрез Сайта продукти посредством някой от изброените по-долу начини за плащане:

НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ

  • В брой при получаване на пратката от куриер – в този случай плащането се отразява в Приемо-предавателния протокол, който служи и за разписка за направеното плащане;

БАНКОВ ПРЕВОД

  •  Плащане по банков път. В този случай е възможно съответната банкова/финансова институция да събира едностранно определяни от нея банкови такси/комисионни за банковия превод. Банкови детайли:

Банка: Уникредит Булбанк

BIC: UNCRBGSF

IBAN : BG13 UNCR 7000 1520 8722 45

ONLINE ПЛАЩАНЕ ЧРЕЗ ВИРТУАЛЕН ПОС (POS) ТЕРМИНАЛ БОРИКА

  • Виртуалният ПОС терминал БОРИКА е устройство, чрез което Потребителите извършват плащания, свързани с избраните Артикули (покупна цена, доставка, качване и др.), чрез Сайта при използване на банкова карта в режим он-лайн. За нареденото плащане могат да бъдат удържани банкови такси. При този начин на плащане, освен стандартния процес на авторизация на плащането, се добавя и възможността за допълнителна автентикация на картодържателя чрез ръчно въвеждане на парола. За извършването на плащането не е необходимо Потребителят да се регистрира чрез попълване на заявление за регистрация, достатъчно е да въведе данните от банковата си карта.

При избор на бутон „Плащане чрез ПОС терминал БОРИКА“ системата прехвърля Потребителя към екран на виртуален ПОС терминал за въвеждане на данни за карта за плащане.  В случай на проблеми с паролата Ви за допълнителна автентикация или когато проблемът е свързан с наличност или технически проблем с картата Ви, моля да се обърнете към издателя на Вашата карта.

 

НА ИЗПЛАЩАНЕ ЧРЕЗ UNICREDIT CONSUMER FINANCING

Можете да вземете Вашия продукт на изплащане чрез UniCredit Consumer Financing

MIELE CENTER MAX не е представител и не извършва услуги по посредничество в полза на посочените финансови институции. Условията за предоставяне на кредит за покупка на изплащане, дължимите лихви, такси, както и всички други условия, приложими към кредита, се определят едностранно от съответната финансова институция. MIELE CENTER MAX няма отношение към действията, предприемани от съответните финансови институции за доброволно или принудително събиране на отпуснатия кредит. Цялата информация, отнасяща се до условията за получаване на кредит за покупката на уред „Miele“ на изплащане, е достъпна на следните интернет страници на финансовите институции: (https://www.unicreditbulbank.bg/bg/ucfin/)

Условия за доставка

 

Доставка се извършва на посочения в Договора адрес на КУПУВАЧА след заплащане на цялата цена по Договора. Доставката може да бъде извършена и на трето лице, изрично и писмено посочено от КУПУВАЧА.

 (1) Доставката на електроуред “Miele“ е безплатна до адрес на КУПУВАЧА в София- град и до всички областни градове- центрове в България, освен когато се извършва в събота от 10 до 13 часа или в работен ден от 16 до 18 часа, предварително договорени с клиента и описани в прилежащия договор за покупко-продажба. За всички доставки извън София- град и извън областните градове- центрове в България, КУПУВАЧЪТ заплаща куриерските разходи от София до съответния адрес, като тук не могат да се извършват услугите за фиксирана доставка в събота от 10 до 13 часа и услугата за фиксирана доставка в работен ден от 16 до 18 часа.

       Доставката, която се извършва в събота от 10 до 13 часа или в работен ден от 16 до 18 часа, се плаща по 29 лв с ДДС / на бройка електроуред.

       Куриерските разходи, които КУПУВАЧЪТ плаща, когато доставката се извършва извън София- град и извън областните градове- центрове в България – са разходите по тарифата на фирма Еконт, която ПРОДАВАЧЪТ предоставя на КУПУВАЧА по време на продажбата.    

       (2) По желание на КУПУВАЧА, по време на покупката същият може да заплати за допълнителна услуга- качване И НОСЕНЕ на стоките. Заплащането се прави по време на покупката, като цената е 20 (двадесет) лева, с включено ДДС, на етаж, за единица електроуред.

       Услугата КАЧВАНЕ И НОСЕНЕ може да се заяви само за София- град.

(3) Услугата МОНТАЖ е по ценова тарифа – посочена в общите условия, и може да се заяви за    София –град.

 (4) Изключение: За КУПУВАЧ, който желае МОНТАЖ извън София- град- това може да се извърши само в случай, че със съответната покупка  КУПУВАЧЪТ е закупил 5 (пет ) или повече големи електроуреда Miele.

Тук КУПУВАЧЪТ заплаща и куриерските разходи от София до съответния адрес, както и КАЧВАНЕ, ако има такова.

Срокът за доставка е уговорената в Договора календарна седмица, освен ако не е влязло в сила условието по чл.7, т.3 от настоящия Договор.  За дата на доставка се счита датата на приемане на електроуредите от КУПУВАЧА с подписан Приемно-предавателен протокол или товарителница/ т.нар. електронно изявление, в случай че доставката се извършва от куриер.

 (1) В случай че поради независещи от него причини, включително но не само: забава на вносителя, спрян от производство модел, акт на държавен орган (вкл. митническата администрация), по причина, свързана с транспорта на уреда от Р. Германия и др. подобни, ПРОДАВАЧЪТ не може да спази предварително обявения срок за доставка, ПРОДАВАЧЪТ следва без неоправдано забавяне да уведоми КУПУВАЧА за това на посочен от КУПУВАЧА е-мейл.

(2) В гореописаните случаи доставката се извършва в допълнителен, разумно определен срок за това, но не по-малко от 15 (петнадесет) работни дни, считано от датата, на която ПРОДАВАЧЪТ е уведомил КУПУВАЧА за обективната невъзможност за доставка в предварително уговорения срок.

(3)  В случай на безрезултатното изтичане на допълнително определения съгласно предходната алинея срок, КУПУВАЧЪТ има право да развали Договора и да претендира възстановяване на платените от него суми.

Доставката се извършва при следните условия:

  • До асансьор, само ако няма прагове, стъпала и/или препятствия така, че да може електроуредът / - ите да се издърпат от шофьорът до асансьора, без да е необходима товарна количка, както и без да е необходимо стоката да се вдига на ръце. Във всеки друг случай електроуредите се оставят пред входа на жилищната кооперация или до външната врата на двор, като се разтоварят от товарната кола, с която пристигат до адреса.
  • Вътре в жилището с последващ монтаж, при условие, че качването и монтажът са предварително заплатени и договорени по време на покупката, както е описано в Чл.7, 8 и 9 на този договор.

За конкретната дата на доставка КУПУВАЧЪТ се уведомява по телефона от служител от Отдел „Доставка“ на ПРОДАВАЧА.

КУПУВАЧЪТ или трето лице[1] е длъжен да присъства по време на доставката на електроуредите “Miele”. В случай че, КУПУВАЧЪТ не осигури присъствието си по време на доставката или откаже доставката и получаването на електроуредите, ПРОДАВАЧЪТ приема електроуреда на отговорно пазене в негов склад, а КУПУВАЧЪТ отговаря спрямо ПРОДАВАЧА съгласно уговореното в раздела „Неустойки“.

При доставка и предаване на електроуредите на КУПУВАЧА или на трето лице[2], страните подписват Приемо-предавателен протокол, удостоверяващ предаването. В случай че стоките се доставят от куриер, за удостоверяване датата на доставка КУПУВАЧЪТ подписва представената му от куриера товарителница.

 

УСЛОВИЯ ЗА МОНТАЖ

 

Монтажът включва следните дейности, само и единствено ако са изпълнени стриктно инсталационните схеми на електроуреда/ електроуредите, подадени от ПРОДАВАЧЪТ по време на продажбата или след нея:

  • проверка на електроуреда за наличието на външна повреда или дефекти;
  • включване на електроуреда в електрическата мрежа. За свободностоящи перални и съдомиялни машини монтажът включва и свързването им с водопровод и канализация;
  • нивелиране и подсигуряване на електроуреда, само ако е необходимо ;
  • първоначално пускане, за да се установи, че електроуредът работи безпроблемно;
  • кратък инструктаж, ако клиентът желае това да стане по време на монтажа;
  • вкарване на електроуреди за вграждане в ниши;
  • монтиране на мебелна врата при съдомиялни машини за вграждане, абсорбатори за вграждане, хладилници за вграждане, в присъствието на служител/представител на съответната мебелна компания;

Монтажът се заплаща допълнително от КУПУВАЧА преди извършването на доставката, при плащането на покупната цена на електроуредите. МОНТАЖ извън София- град се извършва само в случай, че със съответната покупка КУПУВАЧЪТ е закупил 5 (пет ) или повече големи електроуреда Miele. Тук КУПУВАЧЪТ заплаща и куриерските разходи от София до съответния адрес, както и КАЧВАНЕ, ако има такова.

Цените за монтаж, са както следва:

Вид електроуред

Цена в лева, с вкл. ДДС

-       Свободностоящ уред

 50,00

-       Уред за вграждане

 100 лева

-       Пералня и сушилня в колона

 100 лева

-       Абсорбатор /островен/

 150 /300/ лева

-       Хладилник тип „MasterCool“

 500 лева

 

 

При извършването на монтажа, КУПУВАЧЪТ се задължава да осигури захранване с вода и електричество на не по-голямо разстояние от 1.3 м от мястото, където ще следва да бъде монтиран електроуредът. За извършването на монтажа трябва да има монтирани контакти - шуко, както и кран за вода 3/4 цола и канал.

Монтажът НЕ включва:

  • предоставяне на електро, дърводелски или ВИК услуги;
  • откачане на врати или други съоръжения;
  • регулиране и поправяне на други уреди в домакинството;
  • демонтиране на стари електроуреди;
  • пробиване на шкафове, освен ако това не е свързано с направата на отвори за системата против протичане;
  • пренасяне на уреди и тежки предмети през прозорци или високи препятствия и острови в дома;
  • извършване на други дейности, свързани с ремонти, довършителни работи по строителството, отоплителна система/инсталация, подготовка на стените за включване на електроуредите, и други подобни;

ПРОДАВАЧЪТ има право да откаже да извърши услугата монтаж, в случай че:

  • съществуват препятствия за лесен достъп до мястото за инсталация;
  • липсва мощност или не е спазено разстоянието до входа за захранване;
  • липсва вода или не е спазено разстоянието до входа за вода, както и не е поставен спирателен кран;
  • липсва канал или не е спазено разстоянието до канала;
  • в помещението се извършват други рискови дейности;
  • в помещението се намират опасни вещества;
  • връзката с ток, вода и канал е на по-голямо разстояние от 1.3 м от електроуреда;
  • наличната електрическа мрежа не позволява безопасно свързване на електроуреда;
  • се поставят обективно невъзможни срокове на монтажниците за извършване на монтажа;

ПРОДАВАЧЪТ не осигурява свързване на електроуреди на твърда връзка /с изключение на модели електроуреди, за които изрично е упоменато това/, преправяне на инсталации, персонализиране на фитинги и връзки, както и демонтиране или извършване на промени по мебели.

 

  1. ОБЩА ОТГОВОРНОСТ ЗА НЕДОСТАТЪЦИ. РЕКЛАМАЦИИ

 

Електроуредите „Miele“ се ползват с 2-годишна гаранция по закон, услугите по която се предоставят от МИЛЕ БЪЛГАРИЯ ЕООД (MIELE BULGARIA EOOD), ЕИК: 203931454, със седалище и адрес на управление: гр. София 1408, район Триадица, ул. „Бяла черква“ № 4, тел.: 02/ 426 00 89,
+359 882
 391 073, 0700 20 602 (национален телефон на цената на един градски разговор), електронна поща: info@miele.bg, service@miele.bg, наричано по-долу за краткост МИЛЕ БЪЛГАРИЯ ЕООД. МИЛЕ БЪЛГАРИЯ ЕООД отговаря за всяко несъответствие на електроуреда с Договора за покупко-продажба в рамките на 2 (две) години, считано от датата на доставка на електроуреда, удостоверени с Приемо-предавателния протокол. В тези случай ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да предяви рекламация като поиска от МИЛЕ БЪЛГАРИЯ ЕООД ремонт или замяна на електроуреда с нов, освен ако това е невъзможно или избраният начин за обезщетение е непропорционален в сравнения с другия.

Начинът на обезщетяване е непропорционален, ако използването му налага на МИЛЕ БЪЛГАРИЯ ЕООД направата на неразумни разходи, в сравнение с другия начин на обезщетяване, като се вземат предвид следните обстоятелства:

  • стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие;
  • значимостта на несъответствието;
  • възможността да се предложи на ПОТРЕБИТЕЛЯ друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него;

МИЛЕ БЪЛГАРИЯ ЕООД привежда електроуреда в съответствие с Договора в рамките на 1 (един) месец от предявяването на рекламацията от страна на ПОТРЕБИТЕЛЯ. ПОТРЕБИТЕЛЯТ не дължи разходи, свързани с експедирането на електроуреда или за материали и труд, свързани с ремонта му.

След изтичането на едномесечния срок, когато ПОТРЕБИТЕЛЯТ е недоволен от решаването на рекламацията, същият има правото да развали Договора и да му бъде възстановена платената сума или да иска намаляване на цената на електроуреда.

Ако МИЛЕ БЪЛГАРИЯ ЕООД се съгласи закупеният електроуред да бъде заменен с нов или да бъде извършена поправката му в едномесечния срок, ПОТРЕБИТЕЛЯТ няма право да иска развалянето на Договора и възстановяване на платената сума или намаляване цената на уреда.

При несъответствие на електроуреда с Договора за покупко-продажба и когато ПОТРЕБИТЕЛЯТ не е доволен от решаването на рекламацията, ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да избере между разваляне на Договора и възстановяване на заплатената от него сума или намаляване на цената.

МИЛЕ БЪЛГАРИЯ ЕООД е длъжно да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от ПОТРЕБИТЕЛЯ сума, когато след като е удовлетворил три рекламации чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на двегодишния срок на гаранцията, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.

ПОТРЕБИТЕЛЯТ не може да претендира развалянето на Договора, ако несъответствието на електроуреда е незначително.

ПОТРЕБИТЕЛЯТ няма право да оспорва съответствието на електроуреда с Договора, когато при сключването на Договора е знаел или не е могъл да не знае за несъответствието на стоката или несъответствието се дължи на материали на ПОТРЕБИТЕЛЯ.

ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да предяви рекламацията пред МИЛЕ БЪЛГАРИЯ ЕООД устно или писмено в рамките на 2 (две) години от датата на доставката на електроуреда, но не по-късно от 2 (два) месеца от установяването на несъответствието, а за извършването на услуги – от 14 (четиринадесет) дни от откриването на несъответствието.

При подаване на рекламация, ПОТРЕБИТЕЛЯТ задължително прилага фактура, касов бон и гаранционна карта (ако е била издадена такава). Електроуредът следва да бъде в добър търговски вид, в оригинална опаковка, с оригинални етикети и придружен от всички аксесоари и негови принадлежности.

Двегодишният срок за рекламации спира да тече през времето, необходимо за поправката или замяната на електроуреда или за постигане на споразумение между страните за решаването на спора.

За всички неуредени в настоящия раздел въпроси, свързани със законовата гаранция на потребителската стоки се прилагат разпоредбите на действащия Закон за защита на потребителите (ЗЗП) – чл.112-чл.115, в случай че ПОТРЕБИТЕЛЯТ отговаря на дефиницията на §13 т.1 от Допълнителните разпоредби на ЗЗП.

  • ТЪРГОВСКА ГАРАНЦИЯ

За електроуредите, закупени от MIELE CENTER MAX, е налична и търговска гаранция, която се предоставя от МИЛЕ БЪЛГАРИЯ ЕООД (MIELE BULGARIA EOOD), ЕИК: 203931454, със седалище и адрес на управление: гр. София 1408, район Триадица, ул. „Бяла черква“ № 4, тел.: 02/ 426 00 89,
+359 882
 391 073, 0700 20 602 (национален телефон на цената на един градски разговор), електронна поща: info@miele.bg, service@miele.bg, наричано по-долу за краткост МИЛЕ БЪЛГАРИЯ ЕООД, със Сертификат за удължена гаранция срещу допълнително заплащане от страна на ПОТРЕБИТЕЛЯ, на стойност 499,00 (четиристотин деветдесет и девет) лева. Търговската гаранция, предоставяна от МИЛЕ БЪЛГАРИЯ ЕООД важи за период от 8 (осем) години след изтичането на 2-годишната законова гаранция. Със Сертификата за удължена гаранция гаранцията на електроуреда се удължава до десет (10) години от датата на доставката му.

Търговската гаранция, предоставяна от МИЛЕ БЪЛГАРИЯ ЕООД не оказва влияние върху правата на потребителите, произтичащи от чл.112-чл.115 от ЗЗП. Независимо от търговската гаранция, МИЛЕ БЪЛГАРИЯ ЕООД отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл.112-115 от ЗЗП.

За целите на предоставянето на търговска гаранция за уредите „Miele“, със Сертификат за удължена гаранция, ПОТРЕБИТЕЛЯТ следва да попълни „Формуляр за кандидатстване“, който се изпраща на MIELE CENTER MAX, заедно с касовия бон за покупката, фактурата и всички други документи за уреда, каквито имат ПОТРЕБИТЕЛЯТ. MIELE CENTER MAX обработва информацията, постъпила от ПОТРЕБИТЕЛЯ и я изпраща на МИЛЕ БЪЛГАРИЯ ЕООД, което дружество предоставя услугите по гаранцията.

Сертификатът за удължена гаранция не важи за следните електроуреди: кафе машини, фризери, хладилници, хладилници с фризер, охладители за вино и гладачна система „FashionMaster“. За сервиз на кафе машини може да се предлагат специални оферти за сервиз на кафе машини. В този случай ПОТРЕБИТЕЛЯТ следва да поиска от МИЛЕ БЪЛГАРИЯ ЕООД съответните специални условия за сервиз на кафе машини.

Сертификатът за удължена гаранция става валиден, след като ПОТРЕБИТЕЛЯТ заплати цената за него преди изтичането на 2-годишната законова гаранция. Действието на Сертификата за удължена гаранция автоматично се прекратява след изтичането на 10 години от датата на доставката на електроуреда. Ако плащането не бъде извършено, търговска гаранция няма да бъде предоставена.

Всички цени включват ДДС. Няма транспортни такси за Сертификата за удължена гаранция.

Сертификата за удължена гаранция от се получава от техник на място, по електронна поща или по пощата.

Срокът за ремонт на уреда или доставката на резервни части не удължават периода на Сертификата за удължена гаранция.

Търговската гаранция се прилага при следните условия:

  • Електроуредът трябва да е закупен от оторизиран дилър или директно от „Miele“ в страна от ЕС, Швейцария или Норвегия;
  • В момента на покупката на Сертификата за удължена гаранция местоположението на уреда следва да е на територията на Р. България;
  • Сертификатът за удължена гаранция е валиден само за конкретния уред на Мiele и не може да бъде прехвърлян към други уреди;
  • Ако се смени собствеността на уреда или ако собственикът си смени адреса, МИЛЕ БЪЛГАРИЯ ЕООД трябва да бъде информирано, за да бъде валиден Сертификатът;
  • Сертификатът за удължена гаранция на „Miele“ е заплатен в рамките на 2-годишната законова гаранция на електроуреда;
  • Услугите в обхвата на Сертификата се предоставят само на територията на Република България;
  • При установяване на несъответствие, при поискване от МИЛЕ БЪЛГАРИЯ ЕООД, ПОТРЕБИТЕЛЯТ следва да предостави касовата бележка или фактура, както и Сертификата за удължена гаранция, на които е посочено името и адреса на ПОТРЕБИТЕЛЯ;
  • Сертификатът за удължена гаранция е валиден единствено и само за електроуреди, които се използват в домакинството;

Търговската гаранция има следното покритие и обхват:

  • Повредите по електроуредите се ремонтират безплатно в приемлив срок чрез ремонт или подмяна на дефектиралите части. Всички разходи за транспорт, труд и резервни части се поемат от Миле България ЕООД. Подменените части или уреди стават собственост на Миле България ЕООД;
  • Сервизиране на електроуредите в рамките на срока на Сертификата за удължена гаранция може да бъде извършвано само от лица и фирми, оторизирани от Миле България ЕООД;
  • Aко ремонтът на електроуреда е твърде скъп или невъзможен, електроуредът се заменя като на ПОТРЕБИТЕЛЯ се предоставя идентичен или подобен електроуред. Ако електроуредът бъде подменен, за новия уред важи оставащият период от Сертификата за удължена гаранция;
  • Сертификатът за удължена гаранция не покрива искове за щети към Миле България ЕООД, освен такива, доказано причинени от тотална или умишлена небрежност от страна на сервизния техник или фирма, упълномощена от Миле България ЕООД;
  • Необходимите консумативи и аксесоари, както и годишните профилактики на електроуредите „Mieleне се покриват от Сертификата за удължена гаранция;

Търговската гаранция не важи и не покрива разходи за ремонти, причинени от:

  • Неправилен монтаж, напр. при несъобразяване с мерките за безопасност и писмените инструкции за работа и монтаж, както и използване на електроуреда не по предназначение (само за домашна употреба);
  • Неправилна употреба и работа, напр. при използване на неподходящи препарати или химикали;
  • Уред закупен от друга страна в ЕС, Швейцария или Норвегия, който не е подходящ за употреба или е предмет на ограничения при използване поради различни технически спецификации в Република България;
  • Външни причини за повредата, предизвикани от транспортиране, удар или сътресение, неблагоприятни природни условия или феномени, природни бедствия, токов удар, ако е повреден (или не се чете) серийният производствен номер на продукта;
  • Ремонти или модификации, които не са извършени от сервизни техници и фирми, оторизирани от Miele;
  • При неизползване на оригинални резервни части на Miele или аксесоари на Miele;
  • Счупване на стъкло или изгорели лампи, всички стъклени, гумени и други бързоизносващи се възли, които подлежат на ускорена амортизация, всички отделящи се части от основния корпус;
  • Повреди, причинени вследствие на колебания в електрозахранването, които надхвърлят допустимия толеранс на напрежение, посочен от производителя;
  • Повреди, дължащи се на замърсяване от прах, мазнини, неизвършване на периодични профилактики, непочистени филтри, насекоми попаднали в уреда и други външни въздействия, механични увреждания на свързващите системи (кабели, захранващи блокове, приставки, консумативи);

ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да се откаже от Сертификата за удължена гаранция в рамките на 14 (четиринадесет) дни след заплащането му, без да посочва причина.

Правото на отказ се упражнява чрез недвусмислено писмено заявление, отправено до Миле България ЕООД, изпратено на адрес: България, гр. София 1408, ул. „Бяла черква“ № 24, тел. +359 2 426 0089, или по електронна поща на info@miele.bg. Заявлението за отказ следва да съдържа недвусмислено изразено желание на ПОТРЕБИТЕЛЯ за отказ от Сертификата за удължена гаранция, както и имената, адреса и подписа на ПОТРЕБИТЕЛЯ.

В случай на отказ от Сертификата за удължена гаранция, Миле България ЕООД възстановява на ПОТРЕБИТЕЛЯ всички направени плащания по него, в рамките на 14 (четиринадесет) дни от датата, на която Миле България ЕООД е информирано за решението на ПОТРЕБИТЕЛЯ за отказ от Сертификата за удължена гаранция. Миле България ЕООД ще възстанови сумата, платена от ПОТРЕБИТЕЛЯ, използвайки същия начин на плащане, който е ползван при първоначалната трансакция, освен ако изрично не е уговорено друго.

Миле България ЕООД не начислява допълнителни такси в резултат на възстановяването на сумата.

Ако е била извършена услуга по време на 14-дневния период, в който ПОТРЕБИТЕЛЯТ може да направи отказ, и такъв е последвал, ПОТРЕБИТЕЛЯТ следва да заплати сумата, равна на стойността на предоставените услуги до момента, в който Миле България ЕООД е уведомено за отказа на ПОТРЕБИТЕЛЯ от Сертификата за удължена гаранция.

  • СЪОБЩЕНИЯ. ИЗМЕНЕНИЯ

 

ПОТРЕБИТЕЛЯТ и MIELE CENTER MAX се съгласяват, че на посочената във връзка с направена Поръчка от ПОТРЕБИТЕЛЯ електронна поща (имейл) ще се осъществява комуникацията между страните във връзка със сключването, изпълнението, изменението, тълкуването, прекратяването и пр. на договора за продажба от разстояние. ПОТРЕБИТЕЛЯТ и MIELE CENTER MAX се съгласяват, че ще признават стойността на обикновения Електронен подпис и на усъвършенствания електронен подпис, последния по см. на чл.13, ал.2 от Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги, на саморъчен в отношенията помежду си.

MIELE CENTER MAX си запазва правото периодично да актуализира настоящите Общи условия. При изменение, на Сайта ще бъде публикувано съобщение за актуализацията, както и текстът на Общите условия.

На телефон 0882 40 70 40 ПОТРЕБИТЕЛЯТ може да получи цялата информация по чл.47 от ЗЗП.

 

[1] За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявлението за сключването на договора, но е посочен от КУПУВАЧА като лице, което е оправомощено да получи стоките, намира се на посочения от КУПУВАЧ адрес и приема стоката при доставката й.

 

[2] За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявлението за сключването на договора, но е посочен от КУПУВАЧА като лице, което е оправомощено да получи стоките, намира се на посочения от КУПУВАЧ адрес и приема стоката при доставката й.

 

© Miele Center Max. Всички права запазени.